ہاتھوں کی لکریوں پر یہ پُراسرار ‘X’ کا نشان، یہ لکیر دنیا میں صرف %3 لوگوں کے ہاتھوں میں پائی جاتی ہے، اس لکیر کا کیا مطلب ہے

ہاتھوں کی لکریوں پر یہ پُراسرار ‘X’ کا نشان، یہ لکیر دنیا میں صرف %3 لوگوں کے ہاتھوں میں پائی جاتی ہے، اس لکیر کا کیا مطلب ہے

ہاتھ کی دست شناسی پر قدیم کتب دست شناسی کی تعلیم مطالعہ کے ذریعہ مستقبل کی پیش گوئی کی یہ مقبول قدیم روایت ہے جو اس کی جڑیں ہندوستانی (ہند ویدیک) جیوگراجی سے متعلق ہیں. دنیا بھر کے بہت سے صحیفے پر مبنی، اس بات کا اندازہ لگایا گیا ہے کہ کئی ہزار سال قبل، ہندو سیج والمکی نے اس کتاب میں لکھا تھا جو 567 آیتیں تھیں.

ہاتھ کی ہتھیلی کو پڑھنے کی ابتدا یہ مانا جاتا ہے کہ اس کی ابتدا ہندستان سے شروع ہوئی، دنیا بھر میں دست شناسی کی تعلیم کا علم اور عمل، چین، تبت، مصر، فارس اور یورپ کے کئی دوسرے ملکوں کے ذریعے کیا جاتا ہے۔
یونانی علم نجوم اسے یہ بھی کہا جاتا ہے کہ یہ یونان کا عالم اناکسا غورث، جو اس وقت بھارتی برصغیر کے ارد گرد کے دوران ہاتھ کے دست شناسی کے بارے میں جانکاری حاصل کی تھی اور بعد میں علم ہرماس کے ساتھ اشتراک کیا تھا ۔
الیگزینڈر کے راز اعظم ارسطو نے ہرمیس کے قربان گاہوں میں سے ایک میں دست شناسی کے معاملہ کے بارے میں معتدل پایا، جسے اس نے اس کے بعد الیگزینڈر کو دکھایا ۔ بعد میں اس میں بہت دلچسپی بڑھ گئی اور اپنے ہتھیار کے طور پر ہاتھ کی لکیروں کا اندازہ کرکے اپنے افسران کے کردار کا معائنہ شروع کردیا۔

 

ہئرس اگرچہ اس کا کوئی ثبوت نہیں ہے، لیکن بعض کہتے ہیں کہ الیگزینڈر نے اپنے ہی ہاتھ کی لکریوں کو گہرائیوں سے مطالعہ کیا اور اس کے مطابق اپنی زندگی کی حکمت عملی کی۔ اور کسی کی بھی ہاتھ کی نشانیاں، لائنوں اور علامتیں اس کے ہاتھ کی طرح نہیں ہیں۔
وہ لوگ جن کے ہاتھوں پر حرف X کا نشان پایا جاتا ہے یا تھا یہ کچھ افراد ہیں جن کے ہاتھوں پر یہ حرف پایا جاتا ہے وہ لوگ چند ہی ہیں جن میں کے نام یہ ہیں، یونانی شہنشاہ الیگزینڈرز عظیم، صدر ابراہیم لنکن اور ان لوگوں میں سے ایک اب بھی زندہ ہے اور روسی صدر ولادیمیر پیوٹن ہیں۔
میراث جن افراد کے ہاتھوں میں یہ لکیر موجود ہے وہ، وہ لوگ مرنے کے بعد بھی کئی عمر کے لئے یاد کئے جائیں گے اور، جن کےہاتھوں میں یہ لکیریں پائی جاتی ہیں وہ انتہائی کامیاب اور مقبول انسان ہوتے ہیں یا مستقبل میں ہونے کے بہت ذیادہ امکانات ہیں۔
جن کے ہاتھ کی ہتھیلی پر X کا نشان ہے ان افراد کی شخصیت کی علامات ان لوگوں کی چھٹیس بہت تیز اور علم اِلہام ہوتا ہے۔ یہ لوگ دور سے ہی خطرے، بیوفائی اور دھوکےبازی کا احساس کرلیتے ہیں۔ وقت گزرنے کے ساتھ ساتھ ان کے ارد گرد ایسی طاقت پیدا ہوجاتی ہے کہ لوگ ان کے بیچ دخل اندازی سے بھی گھبراتے ہیں۔اگر آپ ان سے جھوٹ بولنے کی کوشش کریں گے تو ان کا سب سے برا حصہ دیکھنے کو ملے گا، یہ آپ کو معاف تو کردیں گے پر کبھی آپ کی دھوکےبازی بھولیں گے نہیں۔ اور انہیں کبھی کوئی نیچا نہیں دکھا سکتا نہ ہی نقصان پہنچا سکتا ہے یہی ان کی قسمت ہے۔یہ افراد بہت تیز، دور اندیش اور زہین اور بہترین یاداشت کے حامی ہیں۔ یہ لوگوں کو آسانی سے اپنا لیتے ہیں پر ان کے ساتھ گڑبڑ کرنا بہت مہنگا پڑ سکتا ہے